Utkast: Har just ...

Har just beställt för pengar jag inte har hos nelly men jag behöver det så jag kanske kan ordna det på något sätt!
juni månad kommer vara min död ekonomiskt och den här veckan kommer inte ha en lugn stund:
måndag: skola till 15.10, teori 16.30 - 18.00, plugga matte
tisdag: matte b nationella i fyra timmar, ev ett segertåg, träning 16.15, plugga musik
onsdag: musikprov (?), gardacilsprutan 13.20 så vi får se om jag ens överlever, ev tillbaka till skolan
torsdag: sovmorgon (!!), körlektion 12.55 en timme, tillbaka till skolan, teori 16.30 - 18.00
fredag: riskutbildning till 12 någongång och ska egentligen vara på srk kvart i

sen kanske det är dax att börja tänka på småföretagandeuppgiften iaf?
nu kan jag inte skjuta mer på matten även om det vore fruktansvärt bra!


(gårdagens som aldrig bleb publicerat tydligen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0