Mycket märkligt il

Har precis gjort något så märkligt att jag inte förstår det själv - jag la ner min hylla på golvet istället för att ha den stående och där ska den tydligen ligga nu tänkte jag? så nu har jag äntligen ställt i ordning allt, backade några steg och undrar nu hur fan jag mår? spegeln vart sne för att den ska rymmas, jag MÅSTE hålla ordning för att det ska se någorlunda bra ut, hela väggen vart så tom att jag får lust att rita något på den för att ta bort all yta och ja.. vet inte riktigt vad jag tycker egentligen.. men imorgon har jag nog bestämt mig att det vart fult och måste ställa tillbaka den! Men nu kanske pappa fattar att jag verkligen vill ha en byrå istället!
Har bara trettio tusen saker på golvet och precis allt annat att städa nu! 

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0