Jag sover inte i 100 år

Har inte haft något internet idag, förrän nu! toppen med tanke på att jag sov max tre timmar inatt och att jag egentligen borde få minst 13 timmars sömn i natt tycker man ju, men som att det någonsin händer? nix
Har istället haft tid med att se klart alla gossip jag har att tillgå nu och faktiskt, tro det eller ej, skrivit klart geografin till 80 %! (Jag ger mig själv en klapp på axeln!)

Nej nu ska jag bara prata klart med anna sen blir det så fruktansvärt med sömn - skola - körskolan - hem - träna - geografi! Känns pretty damn good!


(och johan du måste snälla, då menar jag SNÄLLA, fixa resten av avsnitten till mig innan du far! snälla?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0