Arbetsmyra!

Har "pluggat" till geografin idag, det innebär:
> spelat på facebook
> googla olika ord
> pratat om livet med amanda
> druckit nyponsoppa
> ätit
> skrattat till mig ett helt nytt liv med anna på msn
> skaffat ett EGET spotifykonto
> letat låtar på spotte
> kollat bloggar
> funderat över livets goda
> övningskört
> varit och tankat
> varit på ica

Så ungefär så bra kommer väl provet också gå, undrar om jag kan svara tex vilken typ av nyponsoppa jag åt, hur mycket vi tankade för ungefär och varför anna föddes med en fisknjure på provet på onsdag? det vore toppen!
tur att jag är ledig imorgon (weoweoweo!!) då kanske jag tar tag i lite mer (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0