Klantarsle!

Min frisör ringde mig idag och hon åkte/åker till NY idag och jag hade helt glömt bort att jag skulle gå in så vi skulle kunna beställa löshåret.. så hur fan jag gör nu vet jag inte.. ska jag göra som hon vill och klippa bort och sätta på löshår så jag får lite olika längder (asymetriskt, osymetriskt eller vad det nu heter!) eller ska jag bara klippa bort ELLER spara och ev. sätta löshår? och nu får jag panik för tänk om jag får en kick nästa vecka och bara vill klippa och förlänga och färga och kapa så går kanske inte det för dom har inte nog med hår som jag behöver.. då kanske jag måste gå med en mycket märklig frisyr tills dom fått hem det..

åhhhhhhh :( orka NY och att jag inte tagit mig dit innan


Kommentarer
Postat av: sandra

vet du vad jag tycker?

ja jag tror det.



LÅT DET BARA VARA! du passar bäst i page och rött

2009-03-18 @ 18:18:01
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: Anonym

löshår löshår löshår=D=D=D

2009-03-18 @ 18:45:08
Postat av: EMMA

MEN INGET JÄVLA LÖSHÅR HAR JAG SAGT?!?!!!!!!!!!!!!

2009-03-18 @ 23:54:07
URL: http://almemma.blogg.se/
Postat av: m

JO JO JO JO =D=D=D

prova:$

2009-03-19 @ 08:29:41
Postat av: MAJA

http://wrestlers.blogg.se/2009/march/utkast-igar-hade.html#comment



där har du den!

2009-03-20 @ 08:31:27
Postat av: Anonym

hon hade fan lite hår såg jag nu=P

vet inte riktigt om det var så du hade tänkt dig hahaha

2009-03-20 @ 08:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0