-.-

Det heter verkligen inte "En, två, tre, ost!" så jag ber om ursäkt och säger istället "Ett, två, tre, ost!"



Arbetat hela dagen, och ingen ville äta nått så det har varit lugnt som i en filbunke eller hur man brukar säga? Nu fryser jag ihjäl och funderar hur min kväll riktigt ska se ut, kanske borde duscha? eller ska man göra mat före? eller ska man ens äta nått?
Sen är det dax att fylla på mobilen också men har jag råd med det? nej verkligen inte! (mamma du är skylldig mig 300, tänkte bara så du inte glömmer. men sen kan du få fylla på min mobil med 200 kr förutom dom pengarna iaf om du vill att jag ska ringa dig någon gång framöver hihi)


Dax att styra upp vad som nu ska styras!
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0