Hel OK

- jobbet var faktiskt ganska så OK idag
- att cykla dit var också ganska OK, solbacken är typ inte jobbig utan det är lillbacken före som tar mitt liv
- spinningen var jätte OK, gick king och det kändes inte ens tungt att träna? tippar på träningsvärk imorgon dock

antingen är jag så trött att jag inte vet hur 'jobbigt' känns längre
eller så är det bara en helt OK dag? och imorgon har vi lunch en timme och sen får vi massa godis och massa grejer! sen har en arbetsvecka redan gått - six to go!


nu ska jag duscha sen ska jag lägga mig i sängen och spela harpan tills det är dags att slå igen ögonlocken!
bye


Kommentarer
Postat av: du vet vem

SLUTA SPELA HARPAN!!

förresten, varför är jag ens vaken nu...

2009-06-17 @ 23:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0