När åker vi?

det är mycket om charter på tv nu och det känns så fruktansvärt att egentligen kan man bara gå in på resia och boka en biljett till thai för att stanna tills men är less men jag har ju inte riktigt ekonomin!
ska jobba arslet av mig i feb för att faktiskt kunna köpa någonting åt mig själv även fast jag ska spara sen att jag hade skrivit 7 och 40 på anna känns king att jag ska få denna löning istället!


nej nu ska jag se om jag äntligen kan få mig in på apberget för att skrapa en vinnarlott kanske och tänka på vad middagen ska bjuda på!
bye love


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hatar dig för att du skrev din jävla lön på mig. Kommer nog få ca 3kr denna gång...

2009-02-09 @ 00:51:42
URL: http://annaochcecilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-09 @ 10:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0