Massa smärta och bokstäver

(Jag blir så glad när jag kikar in och jag har mer besökare än vanligt)

Jag tänkte bara säga att mitt knä gick ur led idag, så om det beror på det för att alla som varit in idag och kikat här, och bara skulle förklara varför jag lämnade skolan på en bår i en ambulans idag så var det för att min knäskål tyckte att den trivdes minst lika bra på utsidan av mitt knä!
Akuten ett helt dygn ungefär för att få veta att inget benbrott uppstått och att jag ska ta det lugnt med knäet ett tag. det var ungefär vad dom sa i ambulansen PÅ VÄG till akuten! skulle kunna sagt "Kan ni släppa av mig hemma är ni snälla?" för dom hade redan ploppat tillbaka (och då menar jag att det lät verkligen PLOPP när dom tryckte tillbaka det även fast jag var hög på lustgas så hörde jag det) knäet redan innan jag fick lämna skolan!
Det sjukaste var att bland det första jag tänkte var "Nu slipper jag skidorna sen iaf!" och "Nu kommer jag inte kunna träna på jättelänge... jag som hade bokat massa pass hela veckan... skit!". Det var inte typ att jag tyckte synd om mig själv, utan det var att jag slapp skidorna! det är ett tecken på att skidor verkligen inte ligger mig så nära hjärtat!


FÖR ER SOM INTE ORKAR LÄSA ALLT DETTA
knä ur led - lustgas och plopp - ambulans från skolan - akuten för lång tid - inget benbrott och ta det lugnt - hem - linda och kryckor!


Undra om ni fattar vad jag försöker förklara ens? jävligt dålig svenska när jag tittade igenom det lite men vad gör det om hundra år? ni får väl gissa eller så kan ni ju ringa om ni så gärna vill veta vad som hände :)

Kraftig dos av alvedon och sömn tills benet faller av nu :)
bye love


Kommentarer
Postat av: L

neeeeej! missade jag det där.............. SKIT (hehhehe)

2009-02-14 @ 15:36:50
Postat av: Evelina

hörde det där och fick faktiskt en smärre panikchock. Jag vet ju hur jävla ont såntdär gör. fyfasen.

2009-02-14 @ 17:37:40
URL: http://komigenleeeena.blogg.se/
Postat av: klara

stackarn!

2009-02-16 @ 19:37:01
URL: http://klarabellaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det finns på film! Länk:http://www.youtube.com/watch?v=Q8DVI5Cc1s0

2009-02-20 @ 22:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0