Dagen D

Dagens humör:  (Y)
Dagens mående: bra men trött och sliten
Dagens borde: borde egentligen ha pluggat och borde verkligen träna!
Dagens frisyr: ska jag inte ens tala om
Dagens klädsel: leggings och mammas stora adidas
Dagens planer: ska sova inom kort
Dagens bästa: bästa vänner!
Dagens vill ha: sommar, fylla 18 och femton års sömn
Dagens längtan:  sommar!!
Dagens fundering: "är jag en drömmare?"
Dagens beroende: musik!
Dagens tråkigaste: att jag inte gjort matten och att kerstin då kommer bli fruktansvärt allvarlig mot mig imorgon på lektionen!
Dagens tidning: kommer ingen på söndagar dock
Dagens låt:  i-rony skulle jag tro
Dagens bild: den får komma imorgon från jennans firande som kvällen bjudit på :-)

grattis igen love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0