Att må skit

Lovet tog fart för snart en timme sen och att jag mår skit nu och mått si så där idag är inte speciellt oväntat eftersom vi haft 25382 saker att göra senaste två veckorna.. brukar få bakslag när jag slappnar av i början på lov och jag känner verkligen att jag har blivit misshandlad nu!
Ska sova ett tag nu, fara och äta hos pappa sen sova ännu mer eftersom jobb väntar imorgon och det är ingenting jag kan hoppa över i helgen också! Allt jag behöver är att sova överdrivet med timmar, sen kanske jag känner mig bättre!


Kommentarer
Postat av: Isac

finns folk som har det värre. Sitter just nu kvar på skolan och göra engelska.. suuuuuck

2009-02-27 @ 16:31:54
URL: http://casualfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0