jag har gått på knä så många år

jorden har inte gått under än iaf
sitter med emmas skor på och jag mår bra! vill ha om vi säger så
blir att leta i luleå när vi ska dra för att se håkan om det bara ordnar sig med boende!

funderar på att beställa hem ett par skor från hm istället för löshåret som fortfarande inte är beställt och det kommer nog förbli så också tyvärr..

uppdate (innan inlägget ens är publicerat en gång)
SKORNA ÄR BESTÄLLDA! v 38 kommer dom till ok och det känns braaaaaaaaa!!!!!! olalalalaaa blev ett par svarta för det känns som jag sätter på mig dom mer även om dom gråa är minst lika fina! lalalalaaa typ 178 cm men jag menar vadå! jag mår bra!=)=)=)
och min SVEA mössa kom idag och den var fin fin fin vill bara ha en gosig och fin vinterjacka nu och mina fina skor och ett par nya jeans kanske också =)=)=) vem vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0