im missing you so much

ligger i sängen och lyssnar på regnet som slår mot rutan och ett urval av världens bästa låtar - jättegosigt! funderar på att skriva lite på psykologin och kanske samhällsen också om jag ids. livet vore mysigast i världen om det vore mörkt ute och om jag hade lite godis eller någonting men inget utav det finns till hands! och det är kanske lika bra för m det vore mörkt skulle jag somna sen godis finns inte i mitt liv förrän jul igen!

dax att börja skriva ner vad man har i "ryggsäcken"
hör sen=)


I know I said I love you
but I'm thinking I was wrong
I'm the first to admit that,
I'm still pretty young
and I never meant to hurt you when I wrote you 10 love songs.
Laura marling - new romantic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0