Vem om inte du?

jag vaknar nu och det känns som jag bara har drömt det. är det verklighet?
vi satt på rad nr tre i mitten och att bara sitta så nära är en sak i sig! men när han först gjort en underbar konsert så ropar vi in dom igen och efter ett tag säger han "får jag någon danspartner på scenen?" hela första, stor del av andra och vi från tredje var inte sena med att hoppa över stolar för att ta oss så nära som möjligt. vi vässade armbågarna och vipps stog vi närmast mannen med texterna! han sa att vi alla skulle sätta oss ner och sen stog han mitt bland oss och sjöng det ena och det tredje sen så började han på kärlekens tunga och inget kunde kanske bli sämre!
sanna fångade en ros och när allt kommit till sitt slut så var armbågaarna där igen och sanna hann med en kram innan han försvann och själv tog han min hand och sa rakt i mina ögon "Tack för att ni kom" men sin göteborgska. jag har nog aldrig blivit så knäsvag som då!
tog även massa kort men ingen är speciellt bra typ för han står ju aldrig stilla sen får man ljus rakt in i kameran och det ena och det tredje men här är några hyffsade iaf=)


 
COPYRIGHT

låter som världens fjant men ingen förstår bara
tack för ett förbannat bra avslut! för det kan det bara bli sämre och man ska sluta när man är på topp! love

Kommentarer
Postat av: Amanda

ELIN DIN LYLLO ! Hoppas du inte tvättar dig så jag kan krama dig och få lite av han ;) HAHA !

2008-10-11 @ 16:11:01
URL: http://amandalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0