Tog 30 min

jag ber om ursäkt för att jag just vunnit priset för världens tråkigaste blogg
besöksantalet sjunker och jag klandrar er inte men vad vill ni ha utav mig?

DIG:
1. Hur lång är du? 169cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Framgångsrik
3. Vad pluggar du? Spectrum Media & Journalistik
4. Har du långt hår? Det tar sig
5. Vilken hårfärg har du? Rött
6. Sminkar du dig? Ja
7. Använder du läppsyl? Jämt
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vitt & rött
9. Har du kysst någon idag? nixxx

 FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop?
nix
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda har sina stunder
3. Hur många syskon har du? En storasyster
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? Hej då :)
5. Vilken mat lagade din pappa senast? minns inte
6. Hur många ställen har du bott på? Tappat räkningen
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Måste nog vara Emma i det fallet
8. Vilken familjemedlem är snällast? Beror på
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Bra fråga

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis?
Om inte skolan räknas så senare
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Amanda?
3. Har du kysst nån kompis? absolut
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? nix
5. Vem har du varit kompis med längst? Josefin
6. Vem känner dig bäst?
Förmodligen Josefin
7. Längsta tid du varit osams med en kompis?
Kanske en vecka?
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde de? haha ja
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?
Ibland.

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag?
Mjukis all the way
2. Har du bytt om idag?
yep
3. Favorittröja?
Dåligt om det
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? Snyggt från topp till tå isf
5. Har du gett bort kläder nån gång? varför ha kvar sånt man inte vill ha?
7. Har du handlat kläder genom internet? ja, love!
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? nix
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? fula jeans, skor och något stackars tröja
10. Vad använder du för skor? mycker platta

SKOLAN:
1. Vad heter din skola?
Anderstorpsskolan
2. Vad heter din favoritlärare?
finna nog tyvärr inte
3. Vad är ditt favoritämne?
Media, text och idrotten
4. Snyggaste läraren på skolan?
David :$
5. Fulaste läraren på skolan?
listan blir för lång..
6. Tråkigaste ämnet? Matte!
7. Har du skolkat mycket senaste året?
nix :)
8. Hur tar du dig till skolan? cykel mesta tiden

NÅGON:
Som förstår dig:
finns några att välja på
Som du saknar: the old ones
Som du hatar:
hata är ett stakrt ord!

VEM:
Kramade du senast:
Emma
Var hos dig senast:
Josefin?
Ringde dig senast:
Pappa
Ringde du senast:
Josefin

JAG:
Är singel:
yep
Saknar någon just nu:
nja?
Är rädd för att bli övergiven:
nja?
Svär ofta:
hihi ja
Sjunger i duschen:
ibland
Är en morgonpigg person: bara när jag måste
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: ja, råskönt!
Är kär i kärleken: nja?
Skrattar åt mina egna skämt: det är dom roligaste!
Vill ha barn: inte som det ser ut nu

HAR DU:
Jobb:
Ja, Café victoria..
För många vänner:
Tycker jag inte
Rymt hemifrån: Säkert?
Färgat håret: Ja
Sagt "jag älskar dig" till någon:
Absolut
Varit kär:
Ja
Gjort något olagligt: Ja men inte något grövre
Somnat i skolan: Finns det någon som inte gjort det?
Brutit ett ben:
Nä :(
Sett en fallande stjärna och önskat:
Ja:)
Varit otrogen:
nixx
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra:
ja
En hemlighet som ingen vet: tror jag inte?
Varit på en blind date:
nix
Sovit en hel dag:
Ja

Kommentarer
Postat av: ¤¤

vill du bryta ett ben :O

2008-10-23 @ 18:25:54
Postat av: Anonym

men bara ett litet :(

2008-10-23 @ 18:28:13
URL: http://nileblogg.blogg.se/
Postat av: Evelina

Men David är inte snygg! När ska ni flickor förstå? ..

2008-10-23 @ 21:41:22
URL: http://komigenleeeena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0