Stick to the stuff you know

kom hem för ett litet tag sen från jobbet och nu är jag uppskriven på mer än vad jag egentligen orkar men eftersom spanien väntar i december så behövs pengar och sen nya kläder skulle INTE skada nu.
Sitter och ser high school musical som går på femman=) jättebra! ska snart se vad jag ska äta till middag sen hoppa i duschen, blir bio ikväll och (äntligen) se patrik 1,5 och sen ska vi nog förbi waynes tvärt också och ge erika en kram eller två=) blir nog super hoppas jag!

hörs imorgon=) bye
love

Kommentarer
Postat av: Snus

Tog mig faktiskt tiden att läsa hela skiten..





Note: Erika stavas med C

2008-10-18 @ 18:16:54
URL: http://kalbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0