grå måndag

väldigt grå måndag

varit och fixat passet nu och jag skriver ju som ett arsle och ser kanske ännu värre ut men det är ju kul :) kommer väl forhoppningsvis utanför gränsen i alla fall:) verkar som lovet kommer ta tag i sig nu kanske för imorgon åker jag till mormor för att fara med henne, moster och emma till ikea på onsdag och det bästa är att mamma säger att vi inte ska ta med en krona och sen dra fram hundögonen till mormor och vi hittar någonting vi verkligen vill ha ;-)
blir att fixa en ny spelningslista och fylla ipoden med sen kanske panta lite burkar så jag kan fylla på mobilen till gratis sms igen eftersom dom går ut imorgon..
aja vi hörs senare nu ska jag se oth avsnittet igen=) bye

Kommentarer
Postat av: maja

hahaha panta burkar....

jenny......

2008-10-27 @ 15:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0