FREDdag

slutade halv tio idag så en timmes sittande i klassrummet sen var det bara att vända mot staden igen, vi skulle nämligen samlas för idag är ingen vanlig dag för idag är det FNdagen! (woho) hur som helst så kretsade vi runt på stan mellan tio och ett ungefär - beställde klipp och färgtid, köpte färgglada underkläder och för mycket godis.....
mitt köpande måste få ett slut för bara idag har jag köpt godis och kaffe för nästan 100 kr.. och värt? nix! men framförallt ska jag sluta köpa onödigheter med tanke på att lönen inte var jättestor denna månad..

hinner inte skriva mycket mer nu även om jag hade tänkt mig ett längre inlägg för ska på maxi med mamma nu och se om jag behöver någonting =) byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0