E som i erke

för sällan? vad ska jag skriva då? massa onödigt som gör att INGEN läser?


och Kalbin bara för att du sa så så kommer jag skriva eriKa ännu mer med k
Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika Erika shit så konstigt det ser ut efter ett tag. nu förstår jag varför du stavar med c
Erica

Kommentarer
Postat av: Kabban

Tack att ni lämna mig, fick ju fan sitta på jävla toan i 4 år och äta mumsiga stinkande magsyror ;D

2008-10-19 @ 17:42:19
URL: http://kalbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0