don't tell me not to leave

finns jättemycket fina glasögon men jag kommer aldrig hitta ett par jag riktigt trivs så pass i att jag lever i dom från natt till dag ut och in, in och ut om ni förstår? vill ha två par faktiskt så ska kolla lite på butikerna i stan som har "ta två, betala för en" och se om jag hittar lika fina där som på synsam!
hittade inte någon body heller så det fick bli ett fodral istället men vad jag vet så funkar det nästan lika bra och är mer användbart=)

det regnar igen och det är kallt dessutom
ta mig till 17 dec nu helst!
(mer)påklädning och städning börjas nu, bye=)

Kommentarer
Postat av: maja

right before I go

2008-10-02 @ 17:43:46
Postat av: sandra

och du sa inget din lillaaaaaaaa lilla!

2008-10-02 @ 18:48:14
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0