allt från julpynt till objektiv till spanien till julfest

jag blir så himla glad när jag är inne lite nu och då och ser att folk fortfarande kikar in dagligen :)
kanske dax att börja om lite mer iaf? jag satsar på att vid det nya året ska jag vaa tillbaka, antingen här eller på en sprillans ny blogg :) den som lever får se!

har iaf julpyntat lite i mitt rum idag för att få lite mer stämning nu när det närmar sig!


och mitt objektiv vart även beställt idag =) kan bli en dyr vecka med tanke på att julklappar ska inhandlas och inom en snar framtid behöver jag köpa några nya älsklingar som mina fötter kan spendera sin nyårsafton i också så kontot är snart tomt!
imorgon är det även första december och det betyder julkalendern och nedräkningen till spanien börjar på 17. någon som är sugen att följa btw? kanske en biljett över eftersom min storasyster emma väljer att stanna hemma för att det är julfest med hennes jobb, och hur man nu kan göra det har jag inte förstått än!


sängen väntar för imorgon blir det en lång dag!
puss my love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0