VISST KÄNNS DET FINT NU HURRICANE

må-jävla-bra-dag =)
slutade innan elva då åt vi bara sen satte vi oss ute ett tag, for hem och satt ute på baksidan från typ tolv till halv tre för att sen fara på friskvårds (gym 60 min + core 30 min). kom hem nu för ett tag sen och känner mig fan duktig och nu väntar jag bara på att få lite krubb sen ska jag vidare till amanda för att basta och sen plåga henne=) det blir fint!=)
vädret har varit till och från hela dagen men jag härdade och satt ute i shorts och linne iaf för det sägs ju att 70% (?) av uv-strålarna går igenom molnen och vad gör man inte för att få lite färg (som förmodligen är röd i två dagar sen blir jag fräknig eller vitare, take your pick!)
styra middag nu sen mot oändligheten och vidare! over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0