VÄRLDELÖSA SÖNDAG

magiskt men tagiskt
strålande sol när jag gick upp idag så det var att sitta ute två timmar innan molnen tog över och det var dax för mig och amanda att gå in och äta upp glasses sen igår! mummaaa=)
amanda for för ett tag sen och jag sitter och väntar på när jag ska ta mig härifrån för att plocka upp alla käder jag har på mitt golv men det tar jag väl på ett tag istället antar jag=P hungrig är jag också och pappa och lena är nog inte ens på g hem från stugan än så det är väl bara att härda antar jag? får se hur länge det lyckas innan jag står nere i kylen och tittar desperat efter nått att stoppa i mig


hoppas ni har en lika värdelös söndag som mig.
goodbye


Kommentarer
Postat av: johanna

aaa.. men vi ganska värdelös (men skön) med.. haha

2008-05-04 @ 17:16:06
URL: http://jonkiees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0