TODAY IS THE DAY

tralalalaaa=)
1) vattenkriget kommer spåra ur idag för det har redan börjat med att alla blev jagade in från bussen och vattenfall forsade över ingångarna! FINT :):):):)
2) vädret är verkligen huuur fint som helst för det är inte ens ett moln idag men då är det ju typiskt att vi går till fyra idag bara för att.....
3) kläderna till skolavslutningen är klart för tillfället men jag vet aldrig om jag hinner ändra mig =) tralalalaaa

Dagens vill ha: allt innehåll i en helt ny garderob
Dagens klädsel: ljusa cheapjeans och en tshirt
Dagens smink: inget
Dagens frisyr: utsläppt och oplattat med uppsatt lugg
Dagens låt: någon sommrig av håkan iaf
Dagens planer: skolan och ted förmodligen=)
Dagens saknad: sommarlov!!!!!!!!!!
Dagens dummaste: inget än så länge?
Dagens misslyckande: -''-
Dagens drog: solen!
Dagens köp: noll än så länge
Dagens godis: -''-
Dagens humör: stråååålande=)

nu ska jag gå ut och ringa ida sen ska jag kolla runt på lite bloggar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0