JAG SKA INTE TVINGA DIG

rekord igår (Y) good work! är inte så aktiv nu med bloggen eftersom att det är så fint väder över skellefteå stad hela tiden och då sitter jag knappt vid datorn! och det kommer förmodligen bara bli sämre när jag börjar jobba också..
hade sista skoldagen idag och det känndes så förbannat bra! inga lektioner imorgon och likaså på måndag =)=)=)=) bara fika och avslutning på tisdag som sker annars väntar jag till den 20onde för att besöka atorpskolan igen =) tralalalaaaa sitter och här på mig mina superfina skor nu som ska invigas på skolavslutningen och väntar bara på att jag ska städa mitt rum lite sen att pappa ska ha ork så vi kan ut och övningsköra=)
hoppas på bra väder imorgon iaf så jag kan upp tidigt sen fara och träna för att vara hemma vid tio så jag tar vara på dom bästa timmarna som erbjuds så jag kanske har lite passande bruna ben till på tisdag då dom ska visas upp till min kjol och mina skor=)

sommarsommarsommaaaaaaaaar
blir krokis i helgen iaf och det ska bli förbannat skönt! hoppas på ett lite molnigt väder på lördag som sedan klarnar upp under kvällen sen på söndag är det stekar dax once again! =)


SCREAM YOUR HEART OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0