BJÖRN G

det blir löshår (Y) jag och linnet har paxat nu och när pengarna är inne på kontot så åker vi av! i med löshår sen ner till umeå för att göra tatton hon tjatat om sen ska väl delar av lönen försvinna där också på kläder :D ser fan fram emot det lika mycket som pdol typ =D TRALALALAAAA det blir nog förbannat bra men förbannat dyrt :D
Johannes sitter och taggar mig inför sommaren nu och gyllene spelas på itunes (Y) fyfan så härligt! det är nära nu - 9dagar kvar till skolavslutningen, 55 dagar kvar tills jag fyller år och sen är det 61 dagar kvar till pdol!!!!! men då är det dock 15 dagar kvar tills jag börjar jobba och ska slösa bort några veckor men vadå det lönar sig i slutänden!
äg äg äg äg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
måste lugna ner mig nu sen natti! fred ut

IT'S TRUE LIFE WILL SMILE FOR YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0