TIGIST ÄR GUL OCH AMANDA EMOSVART

sitter och väntar på att emma ska komma hem med skrov från jobbet för mamma är i sthlm och jobbar till sista planet hem och ingen utav oss hade orken att göra något själva så hon erbjöd sig och just därför är tigist och amanda kvar här för att få snylta lite dom med ;-)
skulle egentligen och träna idag men icket idag heller alltså... lata jävel... men det var faktiskt haglet som stoppade mig och gjorde så allt kändes så förbannat jobbigt! får ta det på torsdag efter skolan istället (?)
måste egentligen se dom avsnitten jag har kvar av andra och plugga också men när ska jag hinna med det när dom här quinnorna är här? sen vill jag träffa t också meeeen får se vad som hinns med i detta liv (=ikväll) iaf annars får det bli imorgon hoppas jag =)

ska se vad idioterna håller på med riktigt nu ;-) over and out

Kommentarer
Postat av: arg tjej

min helg är förstörd, ta mig härifrån

2008-05-13 @ 20:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0