SOLEN I ÖGONEN

här kommer sommaren få liv igen aaaaaahaah här kommer sommaren! den dyker upp som en gammal vän aaahaaaah här kommer sommaren!

image224

måste ta och hoppa i duschen nu sen börja plocka ihop här sen är det bara att vänta på att amanda ska ringa och säga att hon är redo att hämta mig! sen kör vi förbi ica och köper allt möjligt vi ska tänkas äta sen hem och börja få lite sommarkänsla! tror kvällen blir kanon om vädret håller sig och plusgraderna håller i sig och att jag regerar i kubb! annars vill jag fan inte vara med!
hörs ikväll/imorgon =) ha en bra kväll för det tänker då jag ha!

Kommentarer
Postat av: maja

jag äger du i kubb och det vet du!!

2008-05-17 @ 13:45:41
URL: http://majaljungholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0