SOLEN I ÖGONEN OCH SPILLD MJÖLK ÖVERALLT

image229

solen börjar titta fram bakom molnen nu efter en vecka av grå himel och kalla temperaturer och tur det för idag var jag väldigt nära på att hämta upp vinterjackan för att det var så förbannat kallt i lägenheten när jag vaknade! minus med solen är att emma har med sig allt och lite till nu gällande sommarkläder så blir inte att dra på sig något sommarfint om vädret tillåter någon dag framöver iaf..
jag har ett farligt sockersug nu så när amanda kommer hit blir det ica - AA (säsongsavslutning:(:(:(:(:() och sen grey's! toppenkväll! (Y) och mitt tangentbord är det mdåligaste jag vet nu jag måste typ slå sönder det för att det ska bli någon bokstav så jag avslutar mitt inlägg här och nu för det är för jobbigt att skriva en novell med det! 
fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0