MUSIC MAKES THE WORLD GO ROUND

 
let the drummer kick och she came home for christmas
 
for you i will och egentligen nån låt av tiger lou men kunde inte bestämma vilken jag skulle välja så fick bli ingen


tog sovmorgon och slutade tidigt idag (Y) det gillas! men vad som inte gillas är att jag måste städa mitt rum och att jag är helt död i kroppen =/ känns på något sätt skönt att jag inte hinner träna i helgen eller kanske på söndag om jag känner att orken är tillbaka men det vore kanske bra om jag vilade helt några dagar när jag känner såhär? och jag ska ut och gå med amanda ikväll också för det känns behövligt och sen måste jag komma på vad jag vill äta i helgen eftersom det är det + duscha och sova är det enda jag ska göra när jag väl är hemma och att det är jag som måste tillaga det också..
nä ska ta och ta tag i mitt rum nu innan sara kommer hit om hon kommer hit
g'day mate =)

Kommentarer
Postat av: jennan!!!

aha, du gillade jennans låt ;)

2008-05-08 @ 20:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0