MÅSTE MÅLA ALLT MED FÄRGER I EN VIND

HA! har knäckt peter answer nu och allt faller på plats!
det som är skrivet är skrivet och livet är livet

mitt hår är regnbågens alla färger och några till ungefär men nu har jag bestämmt mig för att i sommar ska jag bli så ljus som det bara går sen när solen börjar försvinna mer och mer så ska jag dra i det röda igen och alla blir nöjda och glada=) eller iaf jag=)
vill ha helg och sommarlov! det vore någonting som skulle sitta helt felfritt! måste ta ut faktan till engelskan idag sen plugga till matte NA del 2 som är imorgon som förmodligen kommer gå hur dåligt som helst och sen måste jag även börja plugga till kursprovet vi har nästa vecka i lpl........ fan... kommer vara rätt lätt och jag vill minst ha vg på det så det är bara att börja nu! kanske måste lyssna igenom skivan vi fått också?
steg ett; att börja med engelskan!


du och jag borde starta upp ett band
låta det explodera i skyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0