KLICK!

solen i ögonen B) jättefint väder idag men fortfarande ingen värme =/ hoppas på bättre lycka efter i helgen =)
min medialärare pratade med mig idag och sa att jag fortfarande har chans att få mvg i kursen! jag har mvg i det grafiska redan men det var ljudmedian som drog ner det hela tydligen men jag skulle ändå få en chans eftersom jag låg så nära inpå så nu har jag till imorgon på mig att fota som en galning! hon ville ha riktigt jävla snygga bilder för då skulle det höjas till ett mycket finare betyg med ett m framför och jag vill verkligen ha det men jag har rätt liten press på mig nu av mig själv känner jag... jag vill så jävla gärna få bra bilder men vad ska jag ta på!? hon tyckte lite närbilder eller på typ växter så jag får väl försöka med det då.. har redan några bilder sen förr som jag ska ta med också men får se hur mycket jag kan ta med för jag måste redigera dom imorgon på lektionstid också för att få dom perfekta och jag är ingen hejare på photoshop och det känns som jag kommer snubbla på mållinjen bara :( och om jag gör det; förbannat! säger jag bara, skott i pannan och grinar tills jag har vätskebrist!
aja, ner i tvättstugan - till pappa och äta - ut och fota mer med sara! wish me luck!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0