IF THE RAIN MUST FALL

amanda och tigist for nyss och ska lämna tigist på ica och amanda ska köpa godis så jag ligger här i hennes soffa och ser gossip men det är inte så ball för jag har redan sett dom så jag vet ju vad som kommer att hända och nu måste jag bara ta hem fler avsnitt sen är det bara börja se igen! dax att börja ta sig egenom oth från s01 igen kanske? sen kommer det ut tre nya AA ikväll också som måste ses! men får se när det blir för det blir nog mest pluggande ikväll för min del och samma sak imorgon!
Emma far ju till turkiet imorgon också så jag hoppas på att mamma håller sig i umeå eller i lövånger en hel vecka så jag har lägenheten för mig själv! det vore guld värt och sjukt skönt!

nu har himlen öppnat sig också - spöregnar.. hoppas amanda kommer hem med godiset snart och att hon inte är allt för blöt och grinig=)
"XOXO gossip girl!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0