BRIDGE OVER TROUBLE WATER

SKA, VILL OCH MÅSTE;
jobba på ljusare hår/klippa mig
köpa något nytt (!!!!!)
kolla upp om löshår
punktera läppen/tungan
fixa datorn till mitt rum
skriva önskelistan även fast det är två månader kvar
hämta hem moppen
skaffa sommarlov



jag har inte sagt att jag fick kommunjobb också än va? nä men det fick jag iaf! varför verkar det som precis alla fick det? alla som har fått jobb nu som man frågar säger att dom har på nån stackars kyrkogård eller nått sånt för slaveripengarna 37:-/timmen! stackars satar så jag tackade nej och slavar på nordic istället för mer pengar men ner självmordstankar (Y)
DET FINNS EN VÄNDPUNKT I ALLAS LIV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0