I DARE YOU

:O har flyttat min blogg nu som man tydligen var tvungen att göra och WTF!??? vad är det här? allt ser konstigt ut och "publishme"!? vad är det för namn... aja skit it det är väl bara att anpassa sig och om inte så är det väl ännu en anledning att radera men den som lever får se!
det är jättebra väder idag och jag plockade till och med fram mina ballerina när jag skulle gå in till stan (Y) nu ska bara värmen stiga några grader sen är det dax att lämna skolan för detta år! blir jättebra! det som inte är jättebra är att sommarjobbet kommer vara tråkigast i världen, jag kommer vara ännu genomskinligare efter dom veckorna och att skatten kommer ta hela min intjänade förmögenhet!

aja allt för idag skulle jag tro! över och out

Kommentarer
Postat av: Ek

Det är dags att hjälpa en gammal tant att komma på sina ben igen, utan rullator.

Blogg design alltså. Snart gumman, snaaaaaart<3

2008-05-21 @ 18:00:24
URL: http://seekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0