HIDE AND SEEK

don't leave me high don't leave me dry
jag var med om det sjukaste igår: jag och tigist gick hem igår från sanna och då när vi gick förbi klintforsån just efter bron till sportfältet (som alla kanske inte vet vars det är men) så lät det exakt som att någon kastade en stor sten i vattnet! det var knäpptyst och märkt i skogen där det kom ifrån så vi var inte speciellt sekiga på att byta sida av vägen och att börja gå lite fortare. tio sekunder efter det ringer det dolt nummer på tigist mobil; VAD ÄR ODDSEN? så vi hinner ju typ börja gråta men jag tar mod och svarar och det var nån idiot som tyckte den var rolig och försökte äga mig men det gick åt helvette på det samtalet slutade med att han sa "hej hej" och la på. men iaf nu kommer det mest sjuka av allt, har ni provat hemsidan http://peteranswers.com/ ? den är nog det sjukaste jag vet! och alla som var här igår vet hur det "funkar" och jag blir tokig! vi skrev in "Vem kastade stenen" och vad får vi för svar!???? jo, "Våldtäcktsman" och det går en lös i stan igen så jag har mått kung hela natten när jag sovit själv i huset men det är bara sjukt och jag hatar såntdär ologiskt och "övernaturligt"! blä :(
ska ner och äta något nu iaf sen kanske somna om i soffan om jag inte är tillbaka vid datorn lika fort igen=)
over and out
image215

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0