HÄR KOMMER SOMMAREN

jävla dåligt uppdaterat har jag hört =P förlåt! my bad men jag har inte suttit nått vid datorn på senare dagar för idag var det hard work work (en mängd hard. typ trettio kunder på hela dagen.) och igår var det bara annat!
jag hinner faktiskt inte säga så mycket nu heller för jag måste hoppa i duschen för att sen börja duka och hålla på med maten för ante, tigist och david kommer hit vid halv sju för att vi ska grilla och äta massa jävla mat! uuuuuuuunderbart

jag ska bli bättre på att uppdatera när vädret är sämre så don't put the blame on me! vädret skapar alla problem men jag älskar det tammefan!
sommaren är väldigt nära, en månad kvar till sommarlov och livet är på rätt spår och nu hittade jag en konstig knapp som ändrade all text till megastort och nu måste jag hitta tillbaka och nu ska jag spara innan maja blir skogstokig =) VI HÖRS KANSKE INATT ANNARS IMORGON OM VÄDRET LÅTER MIG SITTA INNE TRE SEKUNDER :) puss


Kommentarer
Postat av: maja

hahahaha skogstokig!! som att jag kan bli de?^o)

2008-05-03 @ 17:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0