HANGING BY A MOMENT

maja vilken tur att du ska sitta hemma med uffe i helgen då så du inte behöver känna av denna kyla du pratar om! ..störd
sitter och lyssnar på massa gamla spelningslistor medans jag tänker på vad emma inte ska tänkas ska ha med sig till turkiet så jag kanske får låna ur hennes garderob imorgon men det funkar fan halverst för hon lär väl ska ha med sig allt tänkbart! aja får hoppas hon är vaken innan jag far imorgon så hon får plocka ut istället för att jag bara tar någonting och att det blir ett jääävla liv!

sitter och kollar piercingar och jag blir så jävla sugen! vill bara att jag redan ska kunna ha två ringar i läppen eller en stav i tungan all the time men icket.. är sugen att göra det snart men ska jag vara ärlig tar det inte många sekunder efter att jag satt min fot innanför dörren här hemma innan det är utplockat och nerspolat i toaletten förmodligen.. så det känns rätt värt..

nä ska och se ännu ett till avsnitt av gossip nu sen sova=) puss

Kommentarer
Postat av: Eric

Grymt snygga bilder du har i din header/bloggen : ) trevligt att du gillar håkan också. ^^
Ha en fin helg
/E.

2008-05-17 @ 00:07:38
URL: http://ericthegreat.blogg.se
Postat av: maja

ses hos amme :*

2008-05-17 @ 09:32:25
URL: http://majaljungholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0