HALIGH, HALIGH, A LIE, HALIGH

media och sista lektionen för fotoboken att bli klar men vet du vad? jag är redan klar så för mig är det lugnt!
vi hade ju excelprov idag också och kanske ett vg minst iaf hoppas jag? datakunskap kan vara det lättaste ämnet som finns kanske och det gillas för det ingår inte ens plugg! men matte NA imorgon däremot... kanske ska dra på mig feber ikväll? fast det orkar jag inte heller för pappa fyller år imorgon och då kommer alla och jag måste ha ork att äta tårta och sen fara och träna så det var ingen bra lösning heller.. lika bra att göra bort det istället då kanske?


sitter med ipoden nu och allt jag vill egentligen är att kunna spela gitarr! fyfan så underbart det vore om nån bara ville lära mig och att jag verkligen lärde mig! eller piano mer än bara grunderna vore också guld att kunna men gitarr borde jag fått ett skott i pannan för att jag inte valde det i fyran :(
(jävla kontrabas...)

nä, ska söka upp lite fel i boken alldeles nu. ut och över!
80 dagar
håkan & takida
GE MIG EN KYSS INNAN DU GÅR ATT BYGGA EN DRÖM PÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0