FINNS INTE MYCKET MER ATT SÄGA NU

Nationella gick apa och jag borde ha skott i pannan och kanske se till att ta mig in på iv nästa år för det ser inte ljust ut för min del i matte och det värsta är att vi bara håller på med matte a än.. matte b kommer nog inte att bli en speciellt kul dans på rosor om vi säger så iaf...
Sitter och har lpl nu och vi har grupparbete om stress och ska ta reda på vad som orsakar stress och vad man kan göra för att förebygga det osv osv =P ska vara klart nästa vecka och det är en ganska stor redovisning sen också (?) så kanske måste ta tag i det nu så man får bra på den sen kanske dax att börja plugga lite till kursprovet vi ska ha den 20onde också snart?

Det jag vill ha sagt egentligen är att min dator la av igår på obestämd tid! det är väldigt mycket dax att pappa bygger ihop en egen åt mig nu för jag orkar verkligen inte att jag ska måsta dela på kanske världens sämsta jävel.. eller ett sommarjobb och en bärbar beauty vore också nått att hänga i granen men det kan man ju drömma vidare om ett tag till!

dax att börja ta tag i stressen nu men hörs när fanskapet som står där hemma börjar leva igen - över & utåt

Kommentarer
Postat av: anna

asså ett skott i pannan, haha sär!

2008-05-07 @ 15:53:33
Postat av: maja

thorendatorer(L)(L)(L)

2008-05-07 @ 16:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0