FAKE PLASTIC TREES

image221
fortfarande kallt ute men ändå soligt, när ska den riktiga sommren komma? 20 dagar kvar tills vi går ut idag och det kommer fortfarande lite hagel och snö då och då och så ska det varkligen inte vara! det är nu man ska börja använda sommarkläderna och inte behöva ta fram vinterjackan igen! bara sjukt...
jag tror faktiskt jag ska börja skriva en önskelista snart även fast det är två månader tills jag fyller år men då kanske jag får mer för då kan dom köpa tidigare ochdå ser det ut som det inte blir lika dyrt :$ sjukt smart av mig och nu hoppas jag bara att det funkar! ;-) ska försöka hitta nått av värde att göra på median nu om det går.. hörs sen!

72 dagar (!!!)

Kommentarer
Postat av: ¤¤

kul att du ringde igår som du hade lovat..

2008-05-14 @ 16:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0