EVERY MOMENT COUNTS

that can make me feel so sweet
i'm yours och mr. mraz går på repeat för vad allt är värt!
hemmakväll med mamma ikväll när vi imorgon höjer tempot ett steg och jag her mig ut för att spela kubb och grilla hos amanda=) hoppas bara att vädret blir super och att man kan ha nått fint och sommrigt på sig! det vore något! nä ska dra på mig mjukis nu sen snöra mig i fotöljen för att se om bolibompa redan har slutat eller om det bjuder på något riktigt bra ikväll! annars har vi scrubs på trean så det ordnar sig vill jag lova!
bolibompa sen se vad garderoben bjuder på för sommarfint imorgon då! over and out

image144

Kommentarer
Postat av: maja

det ska bli kallare i helgen / glädjedödarenMAJA

2008-05-16 @ 19:13:46
URL: http://majaljungholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0