DET SMAKADE GLASS MED VARMA HALLON, FAST BÄTTRE!

grillat ikväll med plus i alla möjliga kanter folk och det tackar jag för! :)
sitter nu och försöker få upp mitt klover vaseline och lyssnar på musik som egentligen inte borde få finnas för texten är så förbannat bra! oj oj

nä men sömn snart? när fan ska man ha tid att sova ut riktigt ordentligt egentligen!? jobbar man inte så är man uppe halva nätterna och vaknar ändå allt för tidigt och sen hoppas jag av hela mitt hjärta och lite lite till att det är sol imorgon så jag kanske kan strunta i att sova en morgon till och skaffa några till fräknar för det har jag ju så himla lite av! (eller?)
nä men solsken imorgon vore så himla fint för då ska jag ringa hit amanda sen ska jag se till att vi äter upp glassen som blev över ikväll sen på kvällen kanske jag måste övningsköra som jag bara mest snackar om men som pappa neggar om så förbannat men nu har han inget val hoppas jag!

kanske ett eller två andra avsnitt nu? eller sova?
nått utav det sker iaf väldigt snart! hörs imorgon, förhoppningsvis.
over AND out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0