DAGEN D

jävla trevligt igår! jag var inte lika stor stjärna i kubb igår som jag brukar dock men tur att mitt lag drog upp mig så vi inte förlorade så mycket iaf ;-) jag och amanda gick och la oss vid fyra så när tigist kom in vid tio idag och snackade om en festis tittade jag bara på hon och vände mig om sen dess har hon sprungit fram och tillbaka och sagt några ord för att försöka få liv i oss så där vid ett gav vi vika och nu är det frukost på g - pizza! så mycket hade amanda hemma som var ätbart ;-) men det funkar för mig för det kändes jäävligt gott!
ska gå och leta reda på min röst som är försvunnen sen är det dax för frukost och sen börja diska bort middagen igår som fortfarande inte är gjord sen hem och plugga till det förbannade kursprovet som väntar på tisdag...

Kommentarer
Postat av: maja

majsan stekte i KUBB :D:D:D:D:D

2008-05-18 @ 13:32:27
URL: http://majaljungholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0