CAREFREE

pluggat sen tre nu och förbannat så less jag är! jag kunde kanske inte bry mig mindre om om jag är holistisk eller analytisk och hur många Hz hjärnans alphavågor har när man sover! varför ska jag veta det och varför ska vi ha kursprov i det? jag skulle behöva en jävla massa pengar på mobilen och allas nummer som ska göra provet! då kanske jag får ihop alla frågor om jag skickar en fråga till varje människa! Jenny du kan iaf räkna med att det kommer vibrera i din ficka när jag fastnat och Linda lika så!
nä tillbaka till boken och hoppas att jag kan allting imorgon istället! måste även leta fran skivan med Anithas ljuva stämma på så jag har någon aning vad den handlar om! godkväll!


Kommentarer
Postat av: jennan

hahahaha, ja har inte ens låtit ögat vila mot boken en sek! de e din som kommer att vibrera ;)

2008-05-19 @ 21:25:03
Postat av: Evelina

Jag har fan skivan i Kåge hos mami undt papi. ÅHH SKJUT MIG. ta livet av mig elin? :D

2008-05-19 @ 23:35:14
URL: http://komigenleeeena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0