AND I KNOW THAT IT'S A WONDERFUL WORLD

det finns en vändpunkt i allas liv
tittade på mobilen idag efter idrotten och ett sms från pappa "Ring mig när du har tid" med en väldigt allvarlig ton på smset. då ringde jag och han lät lite hemlighetsfull men allt kanske äger från den stunden! minst fyra veckor på nordic väntar mig med start den 9juni!!!!!!!!!!! det är då jag ska jobba som ett djur sen ska jag vara blekast i världen när jag kommer utanför dörrarna efter några veckors jobb och pengarna är påväg in på kontot så jag kan köpa mig en underbar 140cm säng och en bärbar dator! i juuuust mmmm! mitt namn ska även strykas några datum från café victoria för i sommar har jag inte tid och ork för att småjobba=)
ni förstår inte mitt humör nu! ALLA ÄR UPPE PÅ TAKEN och nu måste jag se sista veckans andra avsnitt för jag hann bara se ett idag på median! g o o d b y e!
t=)


Kommentarer
Postat av: ¤¤

du ligger långt ner på min gillar-lista nu

2008-05-14 @ 16:43:03
Postat av: bajs

... jag kan inte annat än hålla med föregående talare!

2008-05-14 @ 18:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0