THAIMONGO

jag drömde att jag var i thai inatt fast det var inte så underbart :( vi skulle med nån stor båt som typ körde till en fabrik som tog hand om madrasser och kartonger och då fick jag sitta som bak på båten med madrasserna och hålla fast mig för kung och fosterland för att inte trilla ner i vattnet och sugas in i propellern eller i "insugen" som tog hand om kartongerna.. emma och mamma fick däremot åka uppe på båten fast det var en risig båt och en äckligt risig resa till thai. skulle nog inte ens fara påriktigt om nån gav mig resan!

nu ska jag ner och äta frukost och fan en applåd till elin hanna evelina som tog sig upp denna morgon innan solen gått ner och det är dax att äta middag! (Y)
och justja ni som har förstört för sandra det är ju bara allt för moget, keep up the good work vettja för ni verkar ju inte kunna försöka er på att göra annat än att hitta lägre sätt att gå på men konstigt nog så lyckas ni jämt! ..jag orkar verkligen inte en sek till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0