SMÅ LÄTTA MOLN

daim och patroner. maltesers och marabou mintkrokant - TJENARE NYTTIGHET! kom till skolan och kände att mina åtta kronor jag hade i fickan brann! dom var tvungen sträckas över till doris för att sedan känns sockret pumpa upp min pigghet en timme eller två!

vi skulle ju hålla tal idag också så jag snörde ihop ett livet bröllpostal igår med tankarna inriktade på josefin. hon började gråta när jag läste upp det för hon så det var ju posetivt på det sätter iaf (Y) men jag vet inte om det gick så förbannat bra annars men det tar man på ett tag.

for till stan för att träffa josefin och david sen när jag väl kommit från röst och rörelsen också och när jag steg av bussen såg jag amanda och anton så jag stannade där tvärt sen såg jag även rebb vinka lite halverst med ena fingret :-) mötte J&D - gick på candys och gick lös på maltesers och marabou - kollade in lindas skor (dom ljusa var snyggare enligt mig) - lånade ut pengar till J så hon köpte en liten macka på subban medans jag och david åt upp alla mina maltesers.
måste hitta nått till emma också, fyller 19 på söndag och har ingen aning vad jag ska ge hon. hjälp!?

måste snart börja plugga lite media, ska kunna allt möjligt om kameran imorgon men det är bara ett g prov och hon brydde sig tydligen inte om man klarade det utan då ska vi bara gå igenom det mer men om man inte klarar det har hon ju gjort för svårt prov eller så ska man kanske fundera på att byta linje?


ska se ett, MAX två, avsnitt av andra avenyn nu sen blir det förhoppningsvis lite plugg.
det var min dag iaf, hörs!

Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp med min profilbild nämligen :).

2008-03-10 @ 18:17:02
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: ¤¤

mintkrokant!

2008-03-10 @ 22:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0