MR MOON

ändå härligt att vara hemma känner jag ju och eftersom det var löning i tisdags blev det en snabbis på stan innan vi åkte på kalas idag och jag köpte två solglasögon bara olika färger och affärer, kopior av ray ban wayfarer! men vadå man kan aldrig ha för få?

det var ett bra tag sen jag bjöd nu så jag tänkte kolla igenom spellistorna snart och se vad jag ska låta era öron ljudas med :) det kommer kanske men bara kanske bli nån utav håkans nya men jag ska försöka hålla mig från dom för det är ingen höjdare i dom flestas öron dvs. dom som inte lyssnat nog!
sen blir det nog ett allvarligt inlägg? jag har lite funderingar jag måste dela med mig av och se om ni reagerar som att jag är en jubelidiot eller om ni inte ens reagerar men jag vet inte ens om det blir. funderingarna kanske bara stannar kvar i huvet och att det inte blir mer av det men ni ser ju!

ska avrunda detta inlägg nu och göra ett nytt med lite "vill ha" saker :)

ralle säger:
jag såg mando igår :D
ralle säger:
tror du dom var dåliga ?
ralle säger:
dom var 100 gånger bättre än jag trodde dom skulle va typ, och då hade jag höga förväntningar :F

fan att jag inte for till umeå... det var väl inte menat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0