MISSISSIPPI KAN VÄNTA

vi har torkat ut.
image188

fruktansvärt less på allt. igen!
allt är på topp sen börjar hjärnan gå igång igen och POFF jag är sugen att slita ut den genom ena örat. nu är det det omtalade zoo tour som gör det - jag har bara 180 kr kvar denna månad och då ska jag kunna leva lite i malå också utan att tömma mamma och pappas plånka innan jag far på tisdag och det kommer ju gå alldeles utmärkt NOT. biljetten till zoo kostar 120 kr och det är typ ett rån men vad gör man inte för att vara där alla är. ska ta snacket med pappa snart och se om han vill betala den och ett par nya skidbrillor åt mig om jag kanske inte får låna viktors om han nu ändå bara umgås med cs 24/7.

hörs imorgon då vi håller tummarna att jag sovit på saken och jag ser den ljusa sidan på allt som verkligen bara är i skuggan nu. over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0